Szkolenia Urzędy Stanu Cywilnego

Wyjątkowe wideoszkolenia dla kierowników urzędów stanu cywilnego

 

 

Wideoszkolenie to wygodna, prosta i całkowicie bezpieczna forma uczestnictwa. Do udziału w wideoszkoleniu potrzebny jest tylko komputer z dostępem do Internetu i głośniki w komputerze. Szkolenie można odsłuchiwać również przez słuchawki. Mogą Państwo przysłuchiwać się naszemu wideoszkoleniu z dowolnego miejsca (szkoła/urząd/mieszkanie prywatne). Przez cały czas mają Państwo możliwość zadawania pytań na czacie.

W związku ze zmieniającą się rzeczywistością, mając na względzie potrzebę stałego rozwoju pracowników wydziału ewidencji oraz kierowników urzędów stanu cywilnego, oferujemy kompleksowe, niezwykle praktyczne szkolenia dla usc. Wszystkie wideoszkolenia PCC Poland prowadzone są w oparciu o przykłady z codziennej pracy i sytuacje zaistniałe w usc w całej Polsce. Wyjaśniamy wątpliwości, nawiązując do rzeczywistych przypadków, mających miejsce w różnych urzędach.

Szkolenia w kompleksowy sposób ugruntowują wiedzę, zdobytą dzięki latom doświadczeń. Są też świetnym sposobem na przypomnienie sobie obowiązujących procedur i poznanie praktyk innych kierowników i pracowników usc. To także możliwość poznania nowych sytuacji i problemów, bezpośrednio związanych z rejestracją aktów stanu cywilnego. Wszystkie zagadnienia omawiamy w bardzo praktycznym ujęciu.

Wideoszkolenia są przeznaczone zarówno dla osób doświadczonych, jak i tych, którzy rozpoczynają swoją karierę w urzędzie stanu cywilnego. Szkolenia PCC Poland są prowadzone przez prawdziwych ekspertów-praktyków, doświadczonych kierowników usc, chętnie dzielących się wiedzą i rozwiązaniami, zastosowanymi w ich urzędach. Szkolenia dotyczą wprowadzania przepisów wynikających z prawa Unii Europejskiej i krajowego.

Wideoszkolenia dla urzędów stanu cywilnego są najprostszym sposobem na podnoszenie kwalifikacji pracowników. Ułatwiają organizację pracy i funkcjonowanie urzędu. Prezentowane treści to naprawdę przydatne, praktyczne informacje i wskazówki. Zdobytą wiedzę można wprost przełożyć na system działania urzędu i zadbać o to, by był jak najbardziej wydajny. Wszystko po to, by obsługa interesantów była na najwyższym poziomie.