O nas

pccpoland.pl

Mistrzowie szkoleń – eksperci Twojego rozwoju


Najważniejsze o nas – najbardziej pomocne szkolenia na rynku:

1. Praktyczny, rzetelny i obszerny program – tworzymy autorskie programy szkoleń, w oparciu o tysiące rozmów z pracownikami urzędów miast i gmin, urzędów stanu cywilnego, ośrodków pomocy społecznej, urzędów pracy oraz z dyrektorami szkół. To Państwo sygnalizują nam, jakie tematy są problematyczne i o czym powinno być szkolenie. Każdą Państwa uwagę starannie notujemy. Podczas szkoleń udzielamy odpowiedzi na wszystkie pytania zebrane podczas badań, ujęte w program oraz zadane bezpośrednio przez uczestników w trakcie spotkania. Odpowiadając na te pytania, zawsze skupiamy się na rozwiązaniach praktycznych. Dzięki rozmowom z Państwem koncentrujemy się na omawianiu tego, czego faktycznie Państwo potrzebują.

2. Szkolenia prowadzone przez praktyków – prowadzącymi nasze szkolenia są doświadczeni praktycy z wieloletnim stażem – pracownicy urzędów miast i gmin, urzędów stanu cywilnego, urzędów pracy oraz dyrektorzy szkół, którzy na co dzień rozwiązują problemy, podobnie jak Państwo. Na szkoleniach mówią o tym, co sami robią, przedstawiając konkretne rozwiązania, do zastosowania od zaraz. Opowiadają, jak rozwikłali dany problem i jak radzą sobie z poszczególnymi obowiązkami. Dzielą się swoim doświadczeniem i pomysłami. Wszystko po to, by dać Państwu gotowe rozwiązania, do zastosowania w pracy od zaraz.

3. Rozumiemy Państwa sytuację – działamy na rynku już 13 lat. Przeszkoliliśmy ponad 85 000 osób. Zorganizowaliśmy ponad 7 000 szkoleń. Jesteśmy na bieżąco z realnymi problemami w urzędach. Dostarczamy konkretne rozwiązania, dzięki szczegółowym programom; skupianiu się na omawianiu rozwiązań i oferowaniu kompleksowych, pomocnych materiałów szkoleniowych, w tym wzorów pism, arkuszy kalkulacyjnych, wzorów uchwał, wniosków, decyzji itd.


Dlaczego PCC Poland?

• Jako nieliczni, sami tworzymy programy w oparciu o realne potrzeby uczestników. Większość firm szkoleniowych tego nie robi, a my uważamy, że nikt nie wie tak dobrze, na czym polega problem, jak Państwo. Skąd znamy rzeczywiste potrzeby? Przeprowadzamy badania, rozmawiamy, zbieramy pytania, zagadnienia i wątpliwości. Masz pytania, na które nie znasz odpowiedzi? Prawdopodobnie są już w naszym programie.

• Byłeś już na niejednym szkoleniu, ale nudziło Cię omawianie i czytanie ustaw oraz podawanie definicji? Przyjdź na szkolenie organizowane przez nas i poznaj nasze podejście.

• Jako organizatorzy szkoleń jesteśmy odpowiedzialni za Twoje zadowolenie. To w naszym interesie jest, abyś przyszedł na szkolenie i wyszedł z niego z gotowymi odpowiedziami, których szukałeś. Podejmując współpracę z prowadzącymi bardzo mocno zwracamy uwagę na ich wiedzę, kompetencje i doświadczenie praktyczne.

• Kiedy pojawia się najwięcej pytań? Wiele w trakcie, a jeszcze więcej po szkoleniu. Rozumiemy to, dlatego jako jedni z niewielu umożliwiamy dostęp do materiałów po szkoleniu, które ułatwią Ci codzienną pracę. Dodatkowo możesz skonsultować się indywidualnie z prelegentem na naszej platformie: pccporada.pl

• Inne, konkurencyjne szkolenia dla pracowników urzędów administracji publicznej prowadzone są często przez prawników, bądź konsultantów-teoretyków – osoby, które mają ogromną wiedzę, ale mówią, jak powinno być, a nie potrafią podpowiedzieć, jak rozwiązać problem z życia codziennego. Co z tego, że ktoś opowie Ci o zmianach w ustawie, bez wyjaśnienia, jak te zmiany wpłyną na Twoją pracę jako urzędnika? Na konkretne działania? Oczywiste i podstawowe definicje można wygooglować w Internecie. Wiemy, że je znasz i możesz być sfrustrowany, że tracisz 2 godziny szkolenia na tego typu materiał. Możesz być spokojny – u nas unikniesz takiej sytuacji.

• Doświadczenia uczestników są dla nas cennym źródłem informacji. Zdarza się, że niektórzy prelegenci konkurencyjnych szkoleń specjalnie dają możliwość zadawania pytań dopiero na końcu spotkania, ponieważ boją się omawiania trudnych spraw. Świadomie tak prowadzą szkolenie, żeby na końcu nie zostało wiele czasu na pytania, lub by zostało go bardzo mało. Wtedy często odpowiadają na kilka najłatwiejszych pytań, a trudne pomijają. My umożliwiamy zadawanie pytań już od samego początku spotkania.

• Oferujemy unikatowe tematy szkoleń. Często dane szkolenie jest tylko u nas, nigdzie indziej. To właśnie dlatego, że szybko reagujemy na realne potrzeby.

• Wiele osób mówi o rozporządzeniach i ustawach. My tłumaczymy, jak je przełożyć na rzeczywistą, codzienną pracę.


Dlaczego warto rozwijać się z nami? Czyli ciąg dalszy o potędze praktyki, praktyków i rozwiązaniach dla Ciebie

1. Tworzymy autorskie programy szkoleń, w oparciu o tysiące rozmów z pracownikami urzędów miast i gmin, urzędów stanu cywilnego, ośrodków pomocy społecznej, urzędów pracy, szkół i przedszkoli.

2. Odpowiadamy na rzeczywiste pytania naszych Klientów i rozwiązujemy ich problemy z codziennej pracy. Wiele osób mówi o rozporządzeniach i ustawach. My tłumaczymy, jak je przełożyć na swoją pracę.

3. Wyjaśniamy, jak prawidłowo stosować przepisy na co dzień. Co z tego, że ktoś opowie Ci o zmianach w ustawie, bez wyjaśnienia, jak te zmiany wpłyną na Twoją pracę jako urzędnika? Na konkretne działania?

4. Dostarczamy naszym Klientom jak najbardziej przydatne, pomocne, zrozumiałe informacje, do wykorzystania od zaraz, w oparciu o rzeczywiste przykłady i praktyczne działania.

5. Dajemy gotowe rozwiązania - wzory pism, umów, schematów i decyzji

6. Jeżeli szukasz właśnie takiego szkolenia, które da Ci praktyczne rozwiązania, przydatne w Twojej codziennej pracy, to jesteś w dobrym miejscu.


Korzystaj z naszych 8. gotowych rozwiązań, warto!

• Pokazujemy praktyczne rozwiązania w codziennej pracy - wiemy, że praca w urzędzie miasta lub gminy, czy w starostwie, to wiele wyzwań każdego dnia – zmiany ustaw, rozporządzeń, niejasne przepisy, mnogość różnorodnych spraw). Rozumiemy to, dlatego nie wymyślamy programu z głowy, ale badamy potrzeby naszych uczestników, rozmawiając z nimi. Robimy to, by szkolenie było tak bardzo praktyczne, jak to tylko możliwe.

• Możesz zadawać pytania w trakcie szkolenia - na naszych szkoleniach mogą Państwo zadawać pytania od pierwszych minut spotkania. Najważniejsze jest to, by szkolenie było zrozumiałe i przydatne.

• Szkolenia to nie tylko praktyka, ale również wspólna dyskusja z ekspertem, który odpowiada na pytania i podpowiada najlepsze rozwiązania. To pewność, że wyciągniesz ze szkolenia najwięcej dla siebie.

• Dbamy, by nasze szkolenia były na najwyższym poziomie i maksymalnie pomocne. Każdą uwagę, komentarz, sugestię bierzemy pod uwagę, dzięki temu stale zmieniamy się i rozwijamy.

• Zdobędziesz dostęp do wzorów pism, regulaminów, decyzji, uchwał, gotowych procedur. Dowiesz się, jak działać w określonych przypadkach i w całkowicie nowych sytuacjach.

• Masz pewność otrzymania odpowiedzi na wszystkie pytania, zawarte promowanym przez nas programie szkolenia – bierzemy odpowiedzialność za to, że udzielimy odpowiedzi na pytania z programu, który powstał w oparciu o badanie potrzeb klienta – innymi słowy, gwarantujemy zgodność zawartości produktu z opisem w karcie produktu.

• Podczas szkolenia omawiamy rzeczywiste problemy i konkretne sytuacje, z jakimi urzędnicy i dyrektorzy spotykają się na co dzień. Szczegółowo wyjaśniamy, jak zapisy czy zmiany w prawie przekładają się bezpośrednio na wykonywane obowiązki.

• Robimy, co możemy, by stawać się coraz lepsi dla Ciebie - na bieżąco wprowadzamy drobne usprawnienia mające na celu poprawianie odczuć naszych klientów. Dążymy do tego, by być kojarzeni z najwyższą jakością!


Nasza misja

Organizujemy szkolenia w oparciu o potrzeby naszych potencjalnych uczestników, aby przyczynić się do usprawnienia funkcjonowania administracji samorządowej. Bardzo zależy nam, aby poziom usług, realizowanych przez władze lokalne był jak najwyższy, a pracownicy urzędów czuli wsparcie z naszej strony, w postaci faktycznie wartościowych, pomocnych szkoleń na rynku.


Wizja naszego rozwoju

Dążymy do tego, aby stać się firmą pierwszego wyboru wśród szkoleń dedykowanych przedstawicielom administracji publicznej. Codzienne pracujemy nad poszerzeniem naszej oferty, która kompleksowo zaspokoi potrzeby naszych Klientów. Ważne jest dla nas, aby otrzymywali Państwo tę wiedzę, po którą przychodzą na nasze szkolenia i czuli się bezpiecznie, podczas realizowania swoich obowiązków.


Nasze wartości

  • Praktyka nierozerwalnie łączy wiedzę i umiejętności z doświadczeniem zawodowym. Nasze szkolenia zawsze prowadzą osoby, które mówią o tym, jak same poradziły sobie z danym problemem; na rzeczywistych przykładach tłumaczą i wyjaśniają. Opowiadają o tym, co same robią, jakie rozwiązania stosują w swojej pracy.
  • Jakość to gwarancja świadczonych przez nas usług, to wysoki poziom zadowolenia zarówno klientów, jak i pracowników z efektu swojej pracy. Dbając o najdrobniejsze detale, dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie nasze szkolenia były jak najbardziej pomocne.
  • Entuzjazm to połączenie zapału i zaangażowania z pewnością siebie i wiarą w powodzenie określonego przedsięwzięcia. Koncentrujemy się na naszych projektach, zamiarach, pomysłach. Inspirujemy siebie nawzajem, zarażając entuzjazmem innych, zawsze z poczuciem sensu wykonywanej pracy.
  • Rozwój oznacza dla nas otwartą głowę i stałe poszerzanie horyzontów; wychodzenie poza strefę komfortu, uważne słuchanie i tworzenie nowych, pomocnych rozwiązań. Dla klientów i siebie samych. To codzienne zmaganie się z przeciwnościami i szukanie kolejnych rozwiązań szkoleniowych, kompetencyjnych i technologicznych. Wiedza, którą przekazujemy na naszych szkoleniach, ma dodać skrzydeł naszym klientom.
  • Uczciwość rozumiemy jako ścisłą relację pomiędzy firmą, pracownikiem, prowadzącymi i klientami, opartą na sumienności, słowności, zaufaniu oraz poczuciu sprawiedliwości. Uważamy, że dotrzymywanie reguł, ustalonych przez wszystkie strony, jest solidnym fundamentem długiej i owocnej współpracy.
  • Równowaga i porządek pomagają zapewnić nam ład organizacyjny, polegający na przestrzeganiu wypracowanych zasad i reguł, niezbędnych w  dążeniu do wyznaczonych celów.