Jesteśmy intensywnie rozwijającą się firmą organizującą szkolenia. Od 13 lat nieustannie szkolimy urzędników samorządowych z tematów, które są dla nich trudne i niezrozumiałe. Pomagamy im rozwiązywać problemy, które pojawiają się na skutek niejasnych ustaw. Przygotowujemy dla nich gotowe materiały, z których od razu mogą korzystać.
Poszukujemy osoby:
- która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja,
- ma duże doświadczenie w telemarketingu/sprzedaży/obsłudze klienta,
- która umie zbadać potrzeby klienta, wykorzystać te informacje i podtrzymać rozmowę,
- która lubi swobodę pracy - oferujemy skrypt, czyli bazę do rozmowy, ale to od Ciebie zależy jak go modyfikujesz i o czym będziesz rozmawiał z urzędnikiem, chcemy, aby nasze rozmowy były naturalne,
- chętnej do zdobywania nowego doświadczenia i wykorzystania już zdobytej wiedzy w odpowiedni sposób,
- która ma doświadczenie w rozmowie z klientami - nasi klienci to w 99% urzędnicy. Ta grupa klientów chce rozmawiać w sposób bardzo przystępny i kulturalny, trzeba umieć do niej dotrzeć i konsekwentnie zbijać obiekcje,
- która realizuje wymagane cele oraz sama stawia sobie wyzwania i stara się im sprostać (przydadzą się tu kompetencje analityczne),
jest otwarta na wskazówki trenera,
- uśmiechniętej, kontaktowej, lubiącej rozmawiać z ludźmi.
Do głównych zadań będzie należało do Ciebie:
- Kontaktowanie się z urzędnikami
- Sprzedaż naszych szkoleń
- Sporządzanie notatek z rozmów
- Realizacja celów sprzedażowych
Wymagania techniczne wobec kandydatów:
- oprogramowanie: Windows 10, Windows 11, macOS
- komputer z podłączeniem do Internetu
- słuchawki
Oferujemy:
® Wynagrodzenie: stawka godzinowa (28zł/h brutto) + atrakcyjny system premiowy rozliczany miesięcznie
® Czas pracy: system 6 godzinny, 8:00 -14:00 w dniach od poniedziałku do piątku
® Forma pracy: ZDALNA
® Dodatkowo: otrzymasz wsparcie trenera już od pierwszego dnia wdrożeniowego
® Zapewniamy niezbędne oprogramowanie oraz aplikację do dzwonienia
® PŁATNY 6 DNIOWY OKRES WDROŻENIOWY - 160zł/dzień
Zapraszamy do aplikowania na powyższą ofertę :)
https://www.praca.pl/apply/internal/6921819.html
lub wyślij CV na adres: [email protected]
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Private Corporate Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-443, ul. ul. Górnośląska 9/11 lok. 61
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody;
3. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest dział rekrutacji oraz kadra zarządzająca Private Corporate Consulting Sp. z o.o.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy
6. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.
Jeśli jesteś uśmiechnięty, otwarty, umiesz pracować samodzielnie, chcesz się rozwijać i pracować w zespole przygotowującym najlepsze praktyczne szkolenia - zapraszamy!
Nasze hasło przewodnie – najbardziej pomocne szkolenia na rynku
Szukamy osób, które:
- będą przeprowadzały badanie rynku i na tej podstawie przygotowywały programy praktycznych szkoleń dla administracji publicznej,
- są otwarte na stały rozwój,
- lubią rozmawiać i potrafią słuchać,
- studiują, bądź skończyły studia (pożądany kierunek administracja publiczna),
- posługują się nienaganną polszczyzną,
- chcą zdobyć szeroką wiedzę na temat zmieniającego się prawa oraz funkcjonowania samorządów, gmin, ośrodków pomocy społecznej, powiatowych urzędów pracy, urzędów stanu cywilnego, starostw, urzędów wojewódzkich
Dla systematycznych i odpowiedzialnych
Zapewniamy równowagę między pracą a życiem osobistym
Dobre perspektywy przyszłej kariery, zwłaszcza dla osób wiążących przyszłość z pracą w administracji
Dołącz do nas! Stwórz z nami najlepsze miejsce na rynku pracy
Czekamy na Twój list motywacyjny i CV
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Private Corporate Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-443, ul. ul. Górnośląska 9/11 lok. 61
2.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody;
3.Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest dział rekrutacji oraz kadra zarządzająca Private Corporate Consulting Sp. z o.o.
4.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
5.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy[email protected]
6.Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7.Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.
© Copyright Private Corporate Consulting Sp. z o.o. 2019. All Rights Reserved.